by Thanos
12 Δεκεμβρίου 2014

H γκαλερί Rijksmuseum πρωτοπορεί στις πινακοθήκες στην Ψηφιακή Εποχή

5 out of 5 based on 1 user ratings

H ψηφιακή σήμανση (digital signage) δίνει ζωή σε Ολλανδικά έργα τέχνης.

Το Rijksmuseum δέχεται πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέπτες το χρόνο και έκανε πλήρη ανακαίνιση το 2013 για τον δικτυακό του εκσυγχρονισμό και την χρήση ψηφιακών μέσων στον εσωτερικό σχεδιασμό του. Τον Απρίλιο του 2013, το μουσείο άνοιξε τις πόρτες του και πάλι για το κοινό, και λόγω της επιτυχούς πρώτου έτους με το ποσό ρεκόρ επισκεπτών, η KPN, εταιρεία τηλεπικοινωνιών με έδρα τη Χάγη, η οποία είναι ο κύριος χορηγός του Rijksmuseum, αποφάσισε να γιορτάσει την περίσταση με μια ειδική εκστρατεία.

Πίνακες ζωγραφικής από τη διάσημη γκαλερί κυριολεκτικά ήρθαν στη ζωή μέσω 86 ψηφιακών οθονών που βρίσκονται γύρω από 16 σταθμούς του μετρό στο Άμστερνταμ και το Ρότερνταμ. Οι περαστικοί μπορούσαν ακόμα και να θέσουν τους εαυτούς τους μέσα σε έναν από τους πίνακες,  και με αυτοπορτρέτα που λαμβάνονταν από την ενσωματωμένη βιντεοκάμερα και στη συνέχεια μοίραζαν την εικόνα μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής δικτύωσης.

"Ως κύριος χορηγός εκτιμούμε τις πεποιθήσεις του Rijksmuseum να κάνει την τέχνη προσιτή για όλους, και αυτό ήταν κάτι που θέλαμε πραγματικά να μοιραστεί με το κοινό μέσω αυτής της εκστρατείας", δήλωσε ο Aline van Κόιλεν, διευθυντής εταιρικής επικοινωνίας και διαφήμισης του KPN. "Η τοποθέτηση των οθονών με κινούμενα έργα ζωγραφικής σε σταθμούς του μετρό στο Άμστερνταμ και το Ρότερνταμ μας έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργηθεί μια ψηφιακή γκαλερί τέχνης, ενώ απευθυνθήκαμε άμεσα στο ευρύ κοινό, σε όλες τις ηλικίες και τις εθνικότητες."

Η Τεχνολογία πίσω από τα παρασκήνια

Ένας από τους κύριους λόγους που η KPN επέλεξε ψηφιακά out-of-home (DOOH) μέσα μαζικής ενημέρωσης για την εκστρατεία ήταν η ικανότητά του να πιάσει το μάτι, το οποίο σε αυτή την περίπτωση το έκανε με την προβολή των αριστουργημάτων των παγκοσμίου φήμης ζωγράφων.

Επιπλέον, έδωσε KPN τη δυνατότητα να συνδεθούν με τους τηλεθεατές της μέσω κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook και το Twitter, ενώ η αύξηση της ευαισθητοποίησης του Rijksmuseum χορηγία της εταιρείας.

Μια άλλη σημαντική πτυχή της ψηφιακής σήμανσης ήταν ότι προσέφερε την ικανότητα να αναλυθούν και να μετρηθούν οι εκστρατείες μέσω βίντεο-analytics που μπορεί να παρακολουθεί τον αριθμό των θεατών. Χάρη στην προσθήκη της αλληλεπίδρασης μέσω αφής και άλλες λειτουργίες, όπως το ποσό των Rijksselfies και συμμετοχών μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης η όλη προβολή μπορούσε να μετρηθεί.

Η εκστρατεία έλαβε πολύ θετικά σχόλια τόσο από το κοινό όσο και από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Πηγή: KPN

Σχετικά άρθρα: H τέχνη συναντάει το digital signage στην Λεβέντειο πινακοθήκη Λευκωσίας


Στην Πράξη

Add comment


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Title:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Comment:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.







Σχόλια

Δεν υπάρχει εγγραφή