by Costas
10 Ιανουαρίου 2015

Το digital signage γεμίζει τα γήπεδα προσφέροντας εξαιρετικό θέαμα με ειδικά εφέ

5 out of 5 based on 1 user ratings

Τα νέα συστήματα προβολής μετατρέπουν τα γήπεδα και τα παγοδρόμια σε τεράστιες οπτικές ψευδαισθήσεις. Πυροτεχνήματα, κινούμενα δάπεδα, κινούμενοι γίγαντες, εκρήξεις  και λίμνες φωτιάς ανεβάζουν το θέαμα σε νέο επίπεδο.

Η προβολή animation με digital signage σε μεγάλες επιφάνειες δεν είναι κάτι καινούριο. Αντίστοιχη εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής μπορεί να εφαρμοστεί σε γήπεδα και να δώσει ένα ακόμη κίνητρο στους θεατές να προσέλθουν σε αυτά. Σίγουρα πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση, ίσως αρκετών εκατομμυρίων αλλά ίσως μπορεί να προσελκύσει περισσότερους θεατές από αντίστοιχες επενδύσεις στο αγωνιστικό μέρος… προσφέροντας ένα εναλλακτικό κίνητρο στους θεατές.

Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα απαιτεί προβολικά συστήματα υψηλής φωτεινότητας, ισχυρά υπολογιστικά συστήματα, ειδικά ηχητικά συστήματα, εξαιρετικά γραφικά και βέβαια το κατάλληλο λογισμικό για να συντονίζει όλα αυτά.  

hd projector

Σε μεγάλα γήπεδα χρησιμοποιούνται δώδεκα προβολείς υψηλής ευκρίνειας (1080p) στηριζόμενοι από την οροφή. Υπάρχουν έξι συστάδες προς το δάπεδο με προβολείς 26.000 lumen διατεταγμένοι σε ζεύγη για υψηλή φωτεινότητα αλλά και για backup. Συνήθως χρησιμοποιούνται προβολείς DLP κυρίως επειδή είναι πιο ευέλικτοι στην τοποθέτηση. Υπάρχουν φωτεινότεροι προβολείς, αλλά οι DLP είναι μια αποτελεσματικότερη λύση λόγω της ευελιξίας στην τοποθέτηση, επειδή μπορεί να πάρουν κλίση, γωνία και να λειτουργήσουν ανεστραμμένα. Οι ιδιαιτερότητες της κάθε εγκατάστασης ποικίλλει από χώρο σε χώρο. Σε ένα γήπεδο μπάσκετ μπορεί να χρησιμοποιηθούν οκτώ προβολείς αντί των 12, προσφέροντας συνολική ανάλυση 4K.

Το θέαμα γεμίζει τα γήπεδα

Ο εναλλακτικός αυτός τρόπος εμπλουτισμού του θεάματος θα αυξήσει σημαντικά την πιστότητα των fans των ομάδων αλλά επίσης μπορεί να προσελκύσει και νέο κοινό διαφορετικών δημογραφικών χαρακτηριστικών και σαφώς μπορεί να αυξήσει την έλευση οικογενειών και γυναικών που λείπουν από τα γήπεδα.

Η δημιουργία των γραφικών είναι αποτέλεσμα πολύ καλού σχεδιασμού, υψηλής δημιουργικότητας στο σενάριο και αρκετού χρόνου δουλειάς. Το επόμενο επίπεδο είναι η διαδραστικότητα λαμβάνοντας υπόψη τις κινήσεις παικτών μέσα στο γήπεδο ή ακόμη και κάποιο είδος αλληλεπίδρασης με το κοινό. Οι θεατές θα μπορούσαν να είναι σε θέση να ελέγχουν τα γραφικά με τις κινητές συσκευές τους ή ακόμη και συναγωνίζονται μεταξύ τους σε προβαλλόμενα παιχνίδια.

Μια μεγάλη επένδυση με σίγουρη όμως απόσβεση

Σαφώς πρόκειται για μια επένδυση εκατομμυρίων με ένα σημαντικό running cost, αλλά η θετική επίδραση στο "brand" της ομάδας είναι πολύ υψηλή και η προσέλκυση θεατών σίγουρη. Το κέρδος των χορηγών της ομάδας αλλά και η πολλαπλασιαστική επίδραση στην αξία των διαφημίσεων που παρεμβάλλονται εγγυούνται την απόσβεση της επένδυσης. 


Στην Πράξη

Add comment


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Title:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Comment:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.







Σχόλια

Δεν υπάρχει εγγραφή