Τα νέα συστήματα προβολής μετατρέπουν τα γήπεδα και τα παγοδρόμια σε τεράστιες οπτικές ψευδαισθήσεις. Πυροτεχνήματα, κινούμενα δάπεδα, κινούμενοι γίγαντες, εκρήξεις και λίμνες φωτιάς ανεβάζουν το θέαμα σε νέο επίπεδο.
Η προβολή animation με digital signage σε μεγάλες επιφάνειες δεν είναι κάτι καινούριο. Αντίστοιχη εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής μπορεί να εφαρμοστεί σε γήπεδα και να δώσει ένα ακόμη κίνητρο στους θεατές να προσέλθουν σε αυτά. Σίγουρα πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση, ίσως αρκετών εκατομμυρίων αλλά ίσως μπορεί να προσελκύσει περισσότερους θεατές από αντίστοιχες επενδύσεις στο αγωνιστικό μέρος… προσφέροντας ένα εναλλακτικό κίνητρο στους θεατές.
Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα απαιτεί προβολικά συστήματα υψηλής φωτεινότητας, ισχυρά υπολογιστικά συστήματα, ειδικά ηχητικά συστήματα, εξαιρετικά γραφικά και βέβαια το κατάλληλο λογισμικό για να συντονίζει όλα αυτά.
Σε μεγάλα γήπεδα χρησιμοποιούνται δώδεκα προβολείς υψηλής ευκρίνειας (1080p) στηριζόμενοι από την οροφή. Υπάρχουν έξι συστάδες προς το δάπεδο με προβολείς 26.000 lumen διατεταγμένοι σε ζεύγη για υψηλή φωτεινότητα αλλά και για backup. Συνήθως χρησιμοποιούνται προβολείς DLP κυρίως επειδή είναι πιο ευέλικτοι στην τοποθέτηση. Υπάρχουν φωτεινότεροι προβολείς, αλλά οι DLP είναι μια αποτελεσματικότερη λύση λόγω της ευελιξίας στην τοποθέτηση, επειδή μπορεί να πάρουν κλίση, γωνία και να λειτουργήσουν ανεστραμμένα. Οι ιδιαιτερότητες της κάθε εγκατάστασης ποικίλλει από χώρο σε χώρο. Σε ένα γήπεδο μπάσκετ μπορεί να χρησιμοποιηθούν οκτώ προβολείς αντί των 12, προσφέροντας συνολική ανάλυση 4K.
Ο εναλλακτικός αυτός τρόπος εμπλουτισμού του θεάματος θα αυξήσει σημαντικά την πιστότητα των fans των ομάδων αλλά επίσης μπορεί να προσελκύσει και νέο κοινό διαφορετικών δημογραφικών χαρακτηριστικών και σαφώς μπορεί να αυξήσει την έλευση οικογενειών και γυναικών που λείπουν από τα γήπεδα.
Η δημιουργία των γραφικών είναι αποτέλεσμα πολύ καλού σχεδιασμού, υψηλής δημιουργικότητας στο σενάριο και αρκετού χρόνου δουλειάς. Το επόμενο επίπεδο είναι η διαδραστικότητα λαμβάνοντας υπόψη τις κινήσεις παικτών μέσα στο γήπεδο ή ακόμη και κάποιο είδος αλληλεπίδρασης με το κοινό. Οι θεατές θα μπορούσαν να είναι σε θέση να ελέγχουν τα γραφικά με τις κινητές συσκευές τους ή ακόμη και συναγωνίζονται μεταξύ τους σε προβαλλόμενα παιχνίδια.
Σαφώς πρόκειται για μια επένδυση εκατομμυρίων με ένα σημαντικό running cost, αλλά η θετική επίδραση στο "brand" της ομάδας είναι πολύ υψηλή και η προσέλκυση θεατών σίγουρη. Το κέρδος των χορηγών της ομάδας αλλά και η πολλαπλασιαστική επίδραση στην αξία των διαφημίσεων που παρεμβάλλονται εγγυούνται την απόσβεση της επένδυσης.
ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΡΘΡΟ
ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ
Το digital signage γεμίζει τα γήπεδα προσφέροντας εξαιρετικό θέαμα με ειδικά εφέ
H γκαλερί Rijksmuseum πρωτοπορεί στις πινακοθήκες στην Ψηφιακή Εποχή
Healthcare Digital Signage στην Υγειονομική περίθαλψη και το Νοσοκομείο
Δωρεάν πρόσβαση στο Internet μέσω WiFi και διαχείριση από Digital Signage
Digital Signage στο νέο HP Solution Center
H τέχνη συναντάει το digital signage στην Λεβέντειο πινακοθήκη Λευκωσίας
Πέντε συμβουλές για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις εφαρμογές digital signage
Πρωτοποριακή εφαρμογή Digital Signage στον ΟΣΕ
Έξι «βέλτιστες πρακτικές» για διαίρεση της Digital Signage οθόνης
Οκτώ συμβουλές για την ασφάλεια των δικτύων Digital Signage
Πέντε Χρήσιμες συμβουλές για γενικότερη εξοικονόμηση ενέργειας
Uchannel, μια νέα ολοκληρωμένη λύση digital signage!