by Jim
18 Φεβρουαρίου 2014

Έξι «βέλτιστες πρακτικές» για διαίρεση της Digital Signage οθόνης

3 out of 5 based on 1 user ratings

Ακολουθήστε τη ροή. Η οθόνη ως σύνολο θα πρέπει να έχει μια λογική "Ροή", δηλαδή ο θεατής θα πρέπει διαισθητικά να είναι σε θέση να καταλάβει σε ποιο σημείο να κοιτάξει πρώτα, που να κοιτάξει μετά κτλ. Γενικά, αυτό επιτυγχάνεται κάνοντας το περιεχόμενο που έχει μεγαλύτερη αξία στο θεατή να προβάλλεται σε μεγαλύτερη περιοχή της οθόνης.

Το περιεχόμενο να αντιπροσωπεύει την εμπορική ταυτότητα του οργανισμού. Το περιεχόμενο της οθόνης θα πρέπει να συνάδει με την εικόνα της επιχείρησης. Αυτό αρχίζει με απλά πράγματα, όπως ο συνδυασμούς χρωμάτων, οι γραμματοσειρές και εκτείνεται σε περισσότερα απόκρυφα θέματα, όπως το μέγεθος του λογότυπου και άλλων εικόνων, τα σχεδιαστικά στοιχεία, η τοποθέτηση και τα οπτικά εφέ. Δεν έχει σημασία αν το περιεχόμενό σας δημιουργείται in-house ή από εξωτερικό γραφείο, αλλά η ίδια ομάδα θα πρέπει να συμμετέχει σε συναντήσεις για να αποφασίσουν πώς θα κατανείμουν χώρο στην οθόνη.

Κάντε έξυπνη χρήση της αντίθεσης, χρώματος και του μεγέθους. Τα ανθρώπινα μάτια πάντα θα κοιτάξουν πρώτα τη μεγαλύτερη και φωτεινότερη περιοχή μιας οθόνης. Οπότε χρησιμοποιήστε αυτό ως οδηγό να οδηγήσετε τον θεατή στις περιοχές που θέλετε. Ελαχιστοποιήστε την προσοχή σε πληροφορίες που δεν θέλετε να τονίσετε, όπως καιρικές συνθήκες, κυλιόμενες ειδήσεις κτλ, αφήστε τους θεατές να αναζητήσουν της πληροφορίες όταν τις χρειάζονται. Χρησιμοποιείστε χρώματα που αντικατοπτρίζουν την εικόνα της εταιρείας σας, έτσι ώστε να υπάρχει μια ψυχολογική σχέση μεταξύ έντυπων και ψηφιακών μηνυμάτων του οργανισμού.

Κατανόηση της κίνησης και πώς επηρεάζει τους θεατές. Εάν κάτι κινείται και συνεχώς αλλάζει τα ανθρώπινα μάτια πάντα το παρατηρούν. Αυτό μπορείτε να το χρησιμοποιείστε προς όφελός σας. Αν χρησιμοποιήσετε κινούμενη εικόνα ή κίνηση βεβαιωθείτε ότι θα προβάλλεται στην περιοχή της οθόνης που έχει μεγαλύτερη σημασία, δηλαδή στην περιοχή όπου περιέχει το μήνυμα που θέλετε να προβάλλετε. Κινούμενες εικόνες σε άλλες μη σημαντικές περιοχές απλά θα αποσπάσουν την προσοχή των θεατών από το κύριο μήνυμα. Επίσης υπερβολές σε εφέ και κινήσεις πρέπει να αποφεύγονται.

Κρατήστε την απλότητα, όταν βέβαια αυτό είναι εφικτό. Για παράδειγμα αν το κυρίαρχο μήνυμά σας είναι να προβάλλεται τις κινήσεις του NASDAQ, τότε θα χρησιμοποιήσετε ένα οπτικά εξελιγμένο μήνυμα, με πολλά γραφήματα και κυλιόμενους αριθμούς. Εάν το μήνυμά σας είναι μια συνταγή τότε η κατάσταση απαιτεί μια πολύ απλούστερη προσέγγιση, ίσως μόνο ένα μεγάλο παράθυρο με ένα βίντεο επίδειξης. Πρέπει να κατανοήσετε το επίπεδο και το βάθος του περιεχόμενου σας, και να σχεδιάσετε την στρατηγική σας αναλόγως.

Αποφυγή ασήμαντων πληροφοριών. Στις ημέρες μας υπάρχουν άφθονες πληροφορίες που μπορούμε να προβάλλουμε στις οθόνες μας, από τρεχούμενες ειδήσεις στοιχήματα, βαθμολογίες και αθλητισμό. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εφόσον υπάρχει πληθώρα πληροφοριών ότι πρέπει να τα προβάλλουμε. Θυμηθείτε όμως ότι ο στόχος σας είναι η αποτελεσματική επικοινωνία προς τους πελάτες σας. Σκεφτείτε τι θέλετε να επικοινωνήσετε, και επικεντρωθείτε στο περιεχόμενο που θα μεταδώσει το μήνυμά σας αποτελεσματικότερα.


Στην Πράξη

Add comment


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία που σημειώνονται με *

Title:*


E-mail:
Θα χρησιμοποιήσουμε το email σας για να σας ενημερώσουμε για ενδεχόμενες απαντήσεις στα σχόλια σας.


Comment:*


This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Γράψτε τους 3 χαρακτήρες που βλέπετε στο πλαίσιο.







Σχόλια

Δεν υπάρχει εγγραφή