Για την σωστή επιλογή του μέσου προβολής πρέπει να λάβουμε υπόψη την εφαρμογή/εγκατάσταση, το στόχο μας αλλά και το προϋπολογισμό. Σε γενικές γραμμές ισχύει ο ακόλουθος κανόνας, αν οι θεατές σας βρίσκονται κοντά στην οθόνη (λίγα μέτρα μακριά) τότε η LCD οθόνη είναι η καλύτερη επιλογή. Αν οι θεατές σας βρίσκονται σε μακρινές αποστάσεις (δηλαδή όπου χρειάζεται μεγάλη εικόνα), τότε μπορεί να χρειαστείτε LED οθόνη.
Για πέντε ολόκληρες μέρες (14-18 Μαρτίου) η καρδιά της τεχνολογίας θα χτυπάει στο Αννόβερο της Γερμανίας. Περισσότερες από 250 start-ups από ολόκληρο τον κόσμο θα παρευρεθούν στην έκθεση παρουσιάζονται καινοτόμες ιδέες αναμεσα τους και το νέο προιόν της Olisoft, Re-Sign™ Cloud Kit.
Οι φήμες ότι επίκειται μια ουσιώδης αλλαγή στον τρόπο προβολής των tweet που θα δίνει προτεραιότητα στα μηνύματα που εκτιμά η υπηρεσία ότι έχουν ενδιαφέρον για τον εκάστοτε χρήστη, δεν αντιπροσωπεύουν όμως την αντίστροφη χρονολογική σειρά με την οποία δημοσιεύτηκαν από όλους όσους ακολουθεί ο χρήστης προκάλεσαν την οργή των μελών της υπηρεσίας που έσπευσαν να... γράψουν τον επικήδειό της με μηνύματα που συνοδεύονταν από το hashtag #RIPTwitter (Rest In Peace Twitter).
Η Toshiba Europe GmbH παρουσίασε πρόσφατα, τη σειρά Pro-Signage, που περιλαμβάνει επαγγελματικές λύσεις ψηφιακής προβολής.
Η Hantarex ανακοίνωσε τη νέα σειρά επαγγελματικών οθονών για το 2015. Σε αυτή ξεχωρίσαμε την e-Tela την οποία και παρουσιάζουμε.
Τα νέα συστήματα προβολής μετατρέπουν τα γήπεδα και τα παγοδρόμια σε τεράστιες οπτικές ψευδαισθήσεις. Πυροτεχνήματα, κινούμενα δάπεδα, κινούμενοι γίγαντες, εκρήξεις και λίμνες φωτιάς ανεβάζουν το θέαμα σε νέο επίπεδο.
H ψηφιακή σήμανση (digital signage) δίνει ζωή σε Ολλανδικά έργα τέχνης. Πίνακες ζωγραφικής από τη διάσημη γκαλερί Rijksmuseum κυριολεκτικά ήρθαν στη ζωή μέσω 86 ψηφιακών οθονών (digital signage) που βρίσκονται γύρω από 16 σταθμούς του μετρό στο Άμστερνταμ και το Ρότερνταμ.
Η hellas online επεκτείνει το δίκτυο Wi-Fi hotspot στους επιβάτες στις κεντρικές εισόδους και στις αποβάθρες των σταθμών Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Ακρόπολη, Ομόνοια, Δουκίσσης Πλακεντίας, Πειραιά και Νερατζιώτισσας.
Η μελέτη «Παγκόσμιο E-Tailing 2025», που εκπονήθηκε με πρωτοβουλία της Deutsche Post DHL, εκτιμά ότι η αύξηση του μεριδίου του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) θα φτάσει έως και 40% μέχρι το 2025.
Η φετινή έρευνα Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τις πληρωμές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο B2C στην Ελλάδα ανέλυσε περίπου 2.300 ηλεκτρονικά καταστήματα και καταδεικνύει πως παρατηρείται μεγάλη αύξηση από το 2012 στα ποσοστά των ηλεκτρονικών καταστημάτων που προσφέρουν την δυνατότητα «πιστωτική κάρτα» και “Paypal”.
ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΡΘΡΟ
ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ
Το digital signage γεμίζει τα γήπεδα προσφέροντας εξαιρετικό θέαμα με ειδικά εφέ
Δίκτυο Wi-Fi hotspot για τη ΣΤΑΣΥ από την hellas online
H γκαλερί Rijksmuseum πρωτοπορεί στις πινακοθήκες στην Ψηφιακή Εποχή
LCD Screens ή LED Panels για Digital Signage; Εξαρτάται...
Healthcare Digital Signage στην Υγειονομική περίθαλψη και το Νοσοκομείο
Νέα σειρά Επαγγελματικών λύσεων ψηφιακής προβολής (digital signage) από την Toshiba
Δωρεάν πρόσβαση στο Internet μέσω WiFi και διαχείριση από Digital Signage
Δωρεάν Wi-Fi σε όλη την Ελλάδα από τον Νοέμβριο 2014
e-Tela, το ψηφιακό χαρτί διαθέσιμο στο digital signage από την GDS Hantarex
Videowall modules TD-X551X και TD-X551M από την Toshiba
Έρευνα της Webroot: Επικίνδυνες για την ασφάλεια 6 στις 10 εφαρμογές Android
Digital Signage στο νέο HP Solution Center
Νέες Multitouch οθόνες AOC με 10 σημεία αφής
Η Ελλάδα έγινε το 12ο Μέλος του eCommerce Europe
H τέχνη συναντάει το digital signage στην Λεβέντειο πινακοθήκη Λευκωσίας
#RIPTwitter: Τα μέλη του Twitter γράφουν τον... επικήδειο της υπηρεσίας
Πέντε συμβουλές για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις εφαρμογές digital signage
Η έλλειψη ασφάλειας είναι η Νο1 απειλή για τις μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας σε ποσοστό 76%
Νέα προδιαγραφή από την Intel για το Digital Signage
Οι πωλήσεις smartphones ξεπερνούν αυτές των feature phones